Regulamin fizjoterapii
I. Postanowienia ogólne
1. Niniejszy Regulamin określa zasady rezerwacji i nabywania usług fizjoterapeutycznych
świadczonych przez fizjoterapeutę wskazanego w ogłoszeniu.
2. Rezerwację oraz nabycie usługi fizjoterapeutycznej świadczonej przez fizjoterapeutę
wskazanego w ogłoszeniu umożliwia CUBE WALLS sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Krakowie, ul.
Centralna 41a, 31-586 Kraków, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru
Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa – Śródmieścia, XI Wydział Gospodarczy
KRS pod numerem 0000791876, NIP: 6751707708, REGON: 383720938 („CUBE WALLS”).
3. Rezerwacja usługi, a następnie umowa o świadczenie usług fizjoterapeutycznych zawierana jest
pomiędzy Klientem a CUBE WALLS, natomiast usługi fizjoterapeutyczne świadczone są na rzecz
klienta samodzielnie przez Fizjoterapeutę wykonującego działalność leczniczą w formie
indywidualnej praktyki fizjoterapeutycznej.
II. Zasady rezerwacji i nabywania usług fizjoterapeutycznych
1. Informacje o usługach opublikowane w portalu booksy stanowią zaproszenie do zawarcia umowy
w rozumieniu art. 71 kodeksu cywilnego na korzystanie z usług fizjoterapeutycznych.
2. Za pośrednictwem portalu booksy możliwe jest wyłącznie dokonanie rezerwacji usługi, tj..
3. Ze względu na charakter usług fizjoterapeutycznych będących świadczeniami zdrowotnymi,
których wykonanie ze względu na dobro klienta może być uzależnione od wielu czynników,
zawarcie umowy na korzystanie z usługi następuje w miejscu jej świadczenia, bezpośrednio
przed przystąpieniem do jej wykonania.
III. Zasady świadczenia usług fizjoterapeutycznych
1. Decyzje co do wyboru metod diagnostycznych, sposobu leczenia oraz technik medycznych
podejmuje fizjoterapeuta, w porozumieniu z klientem, zgodnie z zasadami wykonywania zawodu,
wskazaniami wiedzy medycznej i zasadami etyki zawodowej.
2. Świadczenie usług fizjoterapeutycznych może być uzależnione od udzielenia przez Klienta
fizjoterapeucie odpowiednich zgód, deklaracji i informacji.
IV. Reklamacje i zasady ponoszenia odpowiedzialności
1. Usługi fizjoterapeutyczne świadczone są przez wybranego fizjoterapeutę wykonującego
działalność leczniczą w formie indywidualnej praktyki fizjoterapeutycznej, będącej odrębnym
od CUBE WALLS podmiotem. Ze względu na powyższe odpowiedzialność za nieprawidłowe
udzielanie świadczeń zdrowotnych ponosi wyłącznie fizjoterapeuta.
2. Fizjoterapeuta posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody powstałe w
wyniku niewykonania lub nienależytego wykonania świadczeń zdrowotnych, zgodne z
Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie obowiązkowego
ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą.
3. Rola i odpowiedzialność CUBE WALLS jest ograniczona do umożliwienia klientom rezerwacji i
następnie umożliwienia odpłatnego nabycia usługi świadczonej na ich rzecz przez
fizjoterapeutę.
4. Reklamacje dotyczące kwestii medycznych i zasad świadczenia usług fizjoterapeutycznych można
zgłosić do fizjoterapeuty wykonującego działalność leczniczą w formie indywidualnej praktyki
fizjoterapeutycznej, świadczącego te usługi. Dane kontaktowe fizjoterapeuty przeznaczone do
tego celu można uzyskać przed lub podczas wizyty.
5. Zgłoszenia i reklamacje niedotyczące kwestii medycznych (dotyczące np. treści ogłoszeń,
składania i odwoływania rezerwacji, płatności), można składać do CUBE WALLS za pośrednictwem
poczty email: info@climbin.eu
6. Dla prawidłowego i szybkiego przebiegu spraw sugeruje się, aby każda reklamacja zawierała
następujące informacje: dane osoby, której reklamacja dotyczy (imię i nazwisko, adres pocztowy
lub elektroniczny, na jaki trafić ma odpowiedź), opis przedmiotu reklamacji i okoliczności jej
złożenia (data, miejsce) oraz treść uwag przekazanych przez składającego reklamację, a także
datę.
7. Odpowiedź na reklamację nie dotyczącą kwestii medycznych udzielana jest w terminie do 30 dni
od dnia przyjęcia reklamacji W przypadkach, gdy wyjaśnianie kwestii podniesionych w reklamacji
nie jest możliwe w takim terminie – udzielana jest odpowiedź zawierająca informacje o
stanowisku podmiotu rozpatrującego reklamację na dzień udzielenia odpowiedzi, z ewentualną
prośbą o wydłużeniu terminu na udzielenie reklamacji.
Polityka prywatności
W celu zapewnienia transparentności naszych działań poniżej prezentujemy informacje na temat zasad i sposobów
przetwarzania danych osobowych, a także na temat przysługujących Państwu uprawnień związanych z przetwarzaniem
danych. Dokładamy wszelkich starań, aby Państwa dane osobowe były przetwarzane zgodnie z powszechnie
obowiązującymi przepisami prawa, w tym rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”).
Czym są dane osobowe?
Dane osobowe są to informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej (np. imię,
nazwisko, numer telefonu, data urodzenia, numer telefonu, adres email).
Czym jest przetwarzanie danych osobowych?
Przetwarzanie danych osobowych to wszelkie czynności wykonane na danych osobowych (np. ich zbieranie, przechowywanie, analizowanie, usuwanie). Państwa dane osobowe zbieramy i przetwarzany wyłącznie w zakresie niezbędnym dla realizacji określonych celów.
Kto jest Administratorem Państwa danych osobowych?
Administratorem Państwa danych osobowych jest: CUBE WALLS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Krakowie, ul. Centralna 41a, 31-586 Kraków, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa – Śródmieścia, XI Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 0000791876, NIP: 6751707708, REGON: 383720938.
W jaki sposób można skontaktować się w sprawie przetwarzania danych osobowych?
Z Administratorem danych osobowych można skontaktować się:
- korespondencyjnie, w formie pisemnej: ul. ul. Centralna 41a, 31-586 Kraków
- poprzez email: info@climbin.eu lub telefonicznie +48 452 700 446.
Jakie Państwa dane osobowe są przetwarzane, w jakich celach oraz na jakiej podstawie?
Administrator świadczy różnego rodzaju usługi, związane z przetwarzaniem danych osobowych. W zależności od rodzaju usługi, Administrator przetwarza różne dane osobowe.
CEL: Kontakt z klientami oraz nawiązanie współpracy
W przypadku podjęcia przez Państwa kontaktu z Administratorem (telefonicznego, za pośrednictwem poczty elektronicznej, formularza na stronie internetowej, korespondencyjnie, osobiście) oraz przekazania danych kontaktowych, identyfikacyjnych (imię i nazwisko, e-mail, numer telefonu), ewentualnie innych danych osobowych, dane te przetwarzane są w celu:
- udzielenia odpowiedzi, w oparciu o udzieloną przez Państwa zgodę, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a. RODO;
- podjęcia działań na żądanie osoby, której dane są przetwarzane, przed zawarciem umowy, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b. RODO;
- realizacji uzasadnionych prawnie interesów Administratora, związanych z dochodzeniem lub obroną przed roszczeniami, związanymi z nawiązanym kontaktem oraz podejmowanymi w jego toku czynnościami, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.
CEL: Zawarcie i realizacja umów, w tym za pośrednictwem strony internetowej
W związku z prowadzoną przez CUBE WALLS działalnością, przetwarzamy Państwa dane osobowe w celach zawarcia, wykonania i rozliczenia umów dotyczących świadczenia usług związanych z korzystaniem z obiektów MOOD i CUBE, korzystania z zajęć, udziału w imprezach i wydarzeniach, czy też dotyczących zakupów dokonywanych w obiektach lub za pośrednictwem strony internetowej. Przetwarzamy dane takie jak imię i nazwisko, data urodzenia, dane rodziców/opiekunów prawnych osób niepełnoletnich lub dane osób niepełnoletnich pozostających pod opieką klientów, a także obejmujące wizerunek. W przypadku organizacji wydarzeń sportowych, przetwarzane dane obejmują także wyniki sportowe osiągnięte przez dane osoby. W przypadku przedsiębiorców, dane takie jak: firma, numer rachunku bankowego, NIP i REGON. Dane te przetwarzane są:
- w przypadku umów których są Państwo stroną, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b. RODO.
- w celu realizacji uzasadnionych prawnie interesów Administratora, polegających na zawarciu, wykonaniu i rozliczaniu umów, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.
- w celu realizacji uzasadnionych prawnie interesów Administratora, polegających na informowaniu o wynikach organizowanych wydarzeń o charakterze sportowym, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.
W związku z wypełnieniem obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, w szczególności w zakresie fakturowania / księgowania, przetwarzamy Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c. RODO.
W związku z dochodzeniem, ustalaniem oraz obroną przed roszczeniami oraz archiwizacją dokumentacji dotyczącej korzystania z usług przetwarzamy Państwa dane osobowe ze względu na uzasadniony interes Administratora, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.
CEL: Marketing
W związku z prowadzeniem marketingu i reklamą, przetwarzamy dane osobowe w postaci wizerunku, imienia i nazwiska, adresu email, numeru telefonu lub identyfikatorów kont social media. Dane te przetwarzane są:
- w oparciu o udzieloną przez Państwa zgodę, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a. RODO;
- na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO ze względu na uzasadniony interes Administratora, dotyczący w szczególności przetwarzania danych na potrzeby marketingu bezpośredniego.
Przetwarzanie danych osobowych przekazanych przez osoby biorące udział w badaniach satysfakcji klientów odbywa się:
- w oparciu o udzieloną przez Państwa zgodę, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a. RODO.
Czy muszą Państwo udostępnić swoje dane osobowe?
Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do celów, dla których mają być przetwarzane.
Jak długo będą przetwarzane Państwa dane osobowe?
Okres przetwarzania danych uzależniony jest od podstawy prawnej ich przetwarzania i wynosi:
- dane przetwarzane w celu realizacji i rozliczenia umów, a także w związku z dochodzeniem, ustalaniem i obroną przed roszczeniami: do 3 miesięcy od momentu przedawnienia roszczeń;
- dane przetwarzane w celach podatkowych i rachunkowych oraz na podstawie obowiązku wynikającego z obowiązujących przepisów: przez okres określony przepisami prawa;
- dane przetwarzane na podstawie udzielonej zgody: do momentu odwołania zgody;
- dane przetwarzane na podstawie uzasadnionego interesu Administratora – do momentu wyrażenia sprzeciwu.
Komu przekazywane są Państwa danych osobowych?
Dane osobowe mogą być przekazywane: podmiotom świadczącym usługi hostingu, zapewniającym obsługę techniczną prowadzonych przez Administratora stron internetowych, podmiotom świadczącym usługi teleinformatyczne, w tym prowadzącym systemy zakupu biletów wejść i rezerwacji wejść, operatorom płatności internetowych; podmiotom świadczących usługi w zakresie księgowości i rachunkowości, podmiotom świadczącym usługi prawne.
Dane osobowe mogą także zostać przekazane organom publicznym, w przypadkach przewidzianych przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych.
W oparciu o dane osobowe nie będą podejmowane decyzje w sposób zautomatyzowany, w tym decyzje będące wynikiem profilowania.
Czy dane osobowe będą przetwarzane w sposób bezpieczny?
Administrator podejmuje wszelkie środki bezpieczeństwa i ochrony danych osobowych wymagane przez przepisy o ochronie danych osobowych. Dane osobowe są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione. Systemy informatyczne Administratora są zabezpieczone poprzez odpowiednie działania techniczne i organizacyjne, mające na celu ochronę danych przed utratą lub ich rozpowszechnianiem w sposób niezgodny z prawem.
Jakie przysługują Państwu uprawnienia?
W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługują Państwu uprawnienia:
- prawo dostępu do danych oraz otrzymania kopii przetwarzanych danych osobowych;
- prawo żądania sprostowania danych;
- prawo do żądania usunięcia danych, do wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych lub ograniczenia ich przetwarzania w przypadkach przewidzianych prawem;
- prawo do przenoszenia danych;
- prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych;
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku stwierdzenia, że dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem.
Polityka cookies
Zapewniając pełną transparentność naszych działań związanych z funkcjonowaniem strony internetowej prowadzonej przez CUBE WALLS sp. z o.o. sp. k., zgodnie z art. 173 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne poniżej prezentujemy informacje dotyczące zasad wykorzystywania plików cookies, celów ich przechowywania, uzyskiwania do nich dostępu, a także o możliwości określenia przez użytkowników strony internetowej warunków przekazywania dostępu do tych informacji za pomocą ustawień oprogramowania.
Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika strony internetowej pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest CUBE WALLS sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Krakowie.
Informacje na temat przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących uprawnieniach można znaleźć w Polityce Prywatności dostępnej na stronie internetowej.
Co to są pliki cookies („ciasteczka”)?
Pliki cookies stanowią dane informatyczne, zwykle w charakterze plików tekstowych, przechowywane w urządzeniu końcowym użytkownika, które są przeznaczone do korzystania ze strony internetowej. Zawierają one różnego rodzaju informacje (w zależności od rodzaju plików cookies) oraz zapisywane są w przeglądarce użytkownika strony internetowej, gdy odwiedza on i korzysta ze strony internetowej.
Jakie rodzaje plików cookies wykorzystujemy?
- niezbędne pliki cookies, czyli takie, które są konieczne do korzystania ze strony internetowej oraz jej funkcji. Bez tych plików cookies nie jest możliwe korzystanie z wielu usług dostępnych na stronie internetowej. Tego rodzaju pliki cookies wykorzystywane są w szczególności do: utrzymania lub zapisania sesji użytkownika, umożliwienia autoryzacji z wykorzystaniem logowania, zapisania informacji niezbędnych do zapewnienia prawidłowego działania strony internetowej, monitorowania dostępności usług.
- funkcjonalne pliki cookies, czyli takie, które nie są niezbędne do korzystania ze strony internetowej oraz jej funkcji, ale ułatwiają korzystanie z niej. Tego rodzaju pliki cookies wykorzystywane są w szczególności do: przywrócenia sesji użytkownika, zapamiętania ostatnio wybranych funkcji strony internetowej (np. wersji językowej, kategorii, sortowania itp.).
- reklamowe pliki cookies, czyli takie, które pozwalają na dopasowanie wyświetlanych treści reklamowych do zainteresowań użytkownika.
- analityczne pliki cookies, czyli takie, które gromadzą informacje na temat sposobu w jaki użytkownik korzysta ze strony internetowej, które podstrony są najczęściej odwiedzane. Pozwalają one na pomiar ilości wizyt na stronie oraz poznanie sposobu poruszania się po niej przez użytkowników, w celu polepszenia funkcjonowania strony internetowej. Tego rodzaju pliki cookies wykorzystywane są w szczególności do polepszenia funkcjonowania strony internetowej oraz działalności prowadzonej przez operatora strony internetowej.
W tej mierze korzystamy z narzędzi podmiotów trzecich:
- Google Analytics. Informacje na temat gromadzenia danych w związku z funkcjonowaniem narzędzia oraz dodatek do przeglądarki blokujący Google Analytics dostępne na: https://policies.google.com/technologies/cookies?hl=pl
https://tools.google.com/dlpage/gaoptout?hl=pl - Microsoft Clarity. Informacje na temat gromadzenia danych w związku z funkcjonowaniem narzędzia dostępne na stronie: https://learn.microsoft.com/en-us/clarity/what-is-bouldering-faq
Gdzie i jak długo przechowywane są wykorzystywane przez nas pliki cookies?
Na naszej stronie internetowej wykorzystujemy:
- pliki sesyjne, które zapisywane są w przeglądarce internetowej użytkownika, a także są rejestrowane na stronie internetowej. Pozostają one zapisane w przeglądarce internetowej użytkownika strony wyłącznie do momentu wyłączenia przeglądarki lub wylogowania się z Serwisu;
- pliki stałe, które są przechowywane w pamięci przeglądarki internetowej użytkownika lub urządzenia przenośnego przez dłuższy okres, zależny od ustawień przeglądarki użytkownika.
Jak można zarządzać plikami cookies?
Wykorzystanie plików cookies w celu zbierania za ich pośrednictwem danych, w tym uzyskania dostępu do danych zapisanych na urządzeniu użytkownika, wymaga akceptacji użytkownika, dokonanej za przy wykorzystaniu formularza ustawień plików cookies dostępnego w serwisie. Akceptacja ta nie jest wymagana w przypadku plików cookies, których stosowanie jest niezbędne do świadczenia usługi telekomunikacyjnej związanej z funkcjonowaniem strony internetowej oraz wyświetlaniem treści w niej zawartych.
Czy istnieje możliwość wyłączenia plików cookies?
Użytkownik może samodzielnie zmienić ustawienia dotyczące plików cookies, obejmujące warunki ich przechowywania i uzyskiwania do nich dostępu, poprzez:
- zmianę ustawień przy pomocy formularza ustawień plików cookies dostępnego na stronie internetowej;
- zmianę ustawień przeglądarki internetowej użytkownika. Zwykle, przeglądarki zezwalają na wykorzystywanie plików cookies (według domyślnych ustawień). Istnieje jednak możliwość ograniczenia, czy też zablokowania obsługi plików cookies. W takim przypadku użytkownik nie będzie jednak mógł korzystać ze strony internetowej w całości lub w zakresie poszczególnych funkcji. Ponadto, możliwe jest też usunięcie plików cookies przy użyciu przeglądarki internetowej.
Szczegółowe informacje dot. ustawienia zasad wykorzystywania plików cookies przez przeglądarkę, są dostępne na stronach:
Internet Explorer: https://support.microsoft.com/pl-pl/windows/usuwanie-plik%C3%B3w-cookie-i-zarz%C4%85dzanie-nimi-168dab11-0753-043d-7c16-ede5947fc64d
Mozilla Firefox: https://support.mozilla.org/pl/kb/ciasteczka
Google Chrome: https://support.google.com/chrome/answer/95647?hl=pl
Opera: https://help.opera.com/pl/latest/web-preferences/#cookies
Safari: https://support.apple.com/pl-pl/guide/safari/sfri11471/mac